Programmatic kampányok

Phen an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries

EZÉRT VÁLASSZ MINKET

Digitális ügynökség 2006 óta

0 +

Elégedett ügyfél

0 +

Munkaóra

A Google találatait két fő részre bontjuk: - keresési találatok (bal oldali, organikus találatok), amire optimalizálni lehet az oldalt (Search Engine Optimization / SEO) - fizetett hirdetések (felső- és jobb oldali találatok, Google AdWords), amik a találati lista mellett és felett jelennek meg (Search Engine Marketing / SEM) A találati listában elfoglalt hely azért jelentős, mert magas látogatottságot lehet szerezni, ha a számunkra fontos kulcsszavakra jó helyen szerepel a weboldalunk. Ezen felül presztizs kérdése is, hiszen a látogatók az ismert márkáktól el is várják, hogy az oldalaik előkelő helyezést érjenek el (mintha a bizalom egyik alappillére lenne).
A jó startégia megválasztásánál érdemes figyelembe venni, hogy más szempontok alpján, kell Google-ra optimalizálni egy kisebb vállalati weboldalt, vagy egy microsite-ot, webshopokat, portálokat (persze egy több (al)oldallal rendelkező oldalt könnyebb optimalizálni / SEOzni). Abban mégis megegyeznek, hogy a lépések hasonlóak, csak a súlypont elhelyezésben vannak különbségek. Továbbá azonosak abban is, hogy az organikus (eredeti) és megújuló tartalom szükséges és elengedhetettlen! E nélkül legyen bárki bármilyen jó SEO szakember nem érhet el sikeres eredményeket. Google optimalizálás folyamán figyelünk arra, hogy mindegyik kulcsszóhoz legyen, külön releváns aloldal (viszont egy adott kifejezéshez csak egy aloldal tartozzon, hogy ne ossza meg a keresési kifejezés erejét több azonos kulcsszóra optimalizált aloldal)
Mainstream kulcsszavakra főleg offpage optimalizációval lehet erősíteni. Viszont vannak olyan speciális, összetett kifejezések, amik a mi oldalunkra jellemzőek (pl. webshop esetében a termékek), ezeket hívjuk longtail kulcsszavaknak, ugyanis nem ritka a több (tíz)ezer kifejezés sem. Ami a meglepő, hogy a speciális kifejezésekhez tartozó alacsony keresési és látogatottsági szám sokszor összességében többet tesz ki, mint a mainstream-re érkező látogatók száma! Ezért ez egyáltalán nem lebecsülendő terület! longtail kulcsszavakra főleg onpage optimalizációval lehet erősíteni.
A Google optimalizálás onPage és offPage optimalizálásból áll. Első lépésben az onpage optimalizálást szoktuk elvégezni, mert sok esetben ez is meghozza a kívánt eredményt (főleg akkor, amikor alacsony az optimalizálási verseny). Ha az onPage optimalizálás nem hozza meg a kívánt eredményt, akkor folytatjuk a Google optimalizálást az offPage optimalizálással.
Első lépésben azokat az elemeket Google optimalizáljuk, melyeket, az oldalon technikailag tudunk változtatni (lásd blogbejegyzés). Mi hozzávetőlegesen 400 szempontot ismerünk, ez képezi a mi "know-how”-unkat. Ennek keretében átnézzük a programozást, a szövegeket és ha van egy meglevő fejlesztő csapat, akkor javaslatot teszünk módosítására; ha nincs, akkor vállaljuk ezen elemek módosítását (stratégiai partnerünk a 11 év webfejlesztési és programozási tapasztalattal rendelkező: piarsoft). Ez a lépés nagyban segíti a jobb pozíció elérését a Google organikus találati listában. Webshopoknak és portáloknak kiemelten javasoljuk a weboldal onPage keresőoptimalizálását, ugyanis sok kifejezésre tudja az oldalt jó helyezéshez juttatni. Ez tipikusan a longtail rész, vagyis sok olykor kevésbé keresett kulcsszóra a weboldal előrébb kerül a Google organikus találati listáján. Az egyes kulcsszavakra kevés az látogatószám, de ezek összességében elérik vagy meghaladják a mainstream-ben elért látogatást (sok kicsi sokra megy).
Ennek a szolgáltatásnak a keretében azokat az elemeket optimalizáljuk, amelyek nem a weboldalon találhatóak. Gondolunk itt azokra az elemekre és oldalakra amelyek az adott weboldalra hivatkoznak. Ez leginkább a megfelelő linkmarketing, a satelit- és mirror oldalak és az egyéb hivatkozások tartalmi és formai kiépítését és megváltoztatását jelenti. A pontos munkavégzés itt is üzleti titok, a know-how részét képzi. Ezért is végezzük sikerdíjas konstrukcióban az offPage Google optimalizálás szolgáltatásunkat.