A Google spam policy-je segít a felhasználóknak és javítják a keresési eredmények minőségét. A Google webkereső keresési eredményeiben (weboldalak, képek, videók, hírek vagy más tartalmak, amelyeket a Google az interneten talál) megjelenéshez tartalmának nem szabad megszegnie a Google Keresés általános policy-jét vagy az ezen az oldalon felsorolt spam szempontokat. Ezek a szempontok vonatkoznak minden webkeresési eredményre, ideértve a Google saját tulajdonú tulajdonságainak eredményeit is.

A policy-t megsértő tartalmakat és viselkedéseket mind automatizált rendszerekkel, mind szükség esetén emberi felülvizsgálattal észleli a Google és manuális tevékenységgel beavatkoznak. Azok a webhelyek, amelyek megsértik a policy-t, alacsonyabb rangsorolással jelenhetnek meg az eredményekben, vagy egyáltalán nem jelenhetnek meg az eredmények között.

A politikánk lefedi a gyakori spam formákat, de a Google bármilyen típusú spammel szemben felléphet, amelyet észlel.


Álcázás (cloaking)

Az álcázás olyan gyakorlat, amelyben különböző tartalmat jelenítenek meg a felhasználóknak és a keresőmotoroknak azon szándékkal, hogy manipulálják a keresési rangsorokat, és megtévesszék a felhasználókat. Az álcázás példái:

Ha az oldal technológiákat használ, amelyekhez a keresőmotorok nehezen férnek hozzá, például JavaScript vagy képek, tekintse meg ajánlásainkat, hogy ezt a tartalmat hozzáférhetővé tegye a keresőmotorok és a felhasználók számára az álcázás nélkül.

Ha egy webhelyet feltörtek, nem szokatlan, hogy a hackert azért használják fel, hogy álcázzon, és nehezebbé tegye a webhely tulajdonosának a feltörés észlelését. Olvassa el többet a feltört webhelyek javításáról és a feltörés elkerüléséről.

Ha működtet egy fizetőfalat vagy tartalomkorlátozó mechanizmust, nem tekintjük ezt álcázásnak, ha a Google ugyanúgy látja a fizetőfal mögötti teljes tartalmat, mint bárki más, aki hozzáfér a zárt anyaghoz, és ha követi a Rugalmas Mintavétel általános irányelveit.


Átjárók (doorways)

Az átjárók olyan oldalak vagy oldalak, amelyeket konkrét, hasonló keresési lekérdezésekhez rangsorolnak. Azokat az átjárókat használják, amelyek az útválasztás céljából használnak köztes oldalaknak, amelyek nem annyira hasznosak, mint a végső célpont. Az átjárók példái:


Lejárt domain név (expired domain)

Lejárt domain név az, amikor egy lejárt domain nevet megvásárolnak, és átírják elsősorban a keresési rangsorok manipulálására a felhasználók számára csekély vagy semmilyen értéket nyújtó tartalommal. például:

Ennek az az alapértelme, hogy olcsóbb megszerezni egy lejárt domain nevet, mint egy teljesen újat a nulláról felépíteni. Mivel már vannak linkek (és ezáltal PA, DA értékek) és ezeket nem kell nulláról megszerezni, így ezzel pénzt és időt lehet spórolni.
Ha 1 link / hét sebességgel haladunk, akkor ki lehet számolni, hogy mennyi időt tudunk megspórolni. 1 jobb link 10-25,000 Ft is lehet, így pénzügyi előnyt is könnyen kalkulálni tudunk.


Hackelt tartalom

Hackelt tartalomnak nevezünk minden olyan tartalmat, amelyet engedély nélkül helyeznek el egy webhelyen, a webhely biztonsági sebezhetőségei miatt. A hackelt tartalom rossz keresési eredményeket szolgáltat a felhasználóinknak, és potenciálisan kártékony tartalmat telepíthet a gépeikre. A hackelés példái:

A Google a tippeket ad a feltört webhelyek javításához és a feltörés elkerüléséről.


Rejtett szöveg és linkek

A rejtett szövegek vagy linkek elhelyezése olyan cselekedet, amelyet kizárólag a keresőmotorok manipulálására alkalmaznak, és nem könnyen láthatóak az emberi látogatók számára. A rejtett szöveg vagy linkek példái, amelyek megsértik a politikáinkat:

Ma sok webdesign elem használja a tartalom megjelenítésének és elrejtésének dinamikus módját a felhasználói élmény javítása érdekében; ezek az elemek nem sértik a politikáinkat: