Az online marketing hirdetésekben az a jó, hogy szinte bármikor el lehet indítani és szinte semmi sem kell hozzá!
Ez szép, de nem teljesen igaz, mert ahhoz, hogy jó kampányt tudjunk összerakni néhány dologra szükség van, néhány dolgot elő kell készíteni:

  1. hirdetési fiók (ha ilyen még nincs, akkor bankkártya, hogy be lehessen állítani)
  2. képes hirdetéshez képek.
    A pontos méreteket másik posztokban gyűjtöttem össze:
  3. szöveg » nem kell 100%-osan kidolgozott, mert karakter limitek vannak, de legalább legyen egy alap, amivel dolgozni tudunk
  4. landing page » tehát olyan oldal, amire a hirdetés mutat. Ez lehet akár maga a főoldal, de sokkal jobban teljesít a hirdetés, ha releváns aloldalra mutatunk rá
  5. kulcsszavak tekintetében azt szoktam mondani, hogy hasznos, de nem szükséges, mert a főbb kulcsszavakat a webldal (landing page) biztosítja
    • ezen kívül a Search Console is segteni tud a kezdeti kiindulásban, mert látjuk, hogy milyen kulcsszavakra jelenik meg a weboldal (akár hátrébb lévő pozíciókban) és ezekre is lehet futtatni hirdetéseket. Itt viszont ki kell választani a megfelelő hirdetéscsoportot.
    • kulcsszavaknál a Google is segít:
      • kulcsszó kutató eszközzel (keyword planner / keyword ideas)
      • kulcsszó hozzáadásnál a Google javaslatokat ad
      • ha egy adott kulcsszavat beírjuk a Google keresőjében, akkor láthatjuk, hogy milyen hasonló kifejezésekre keresnek az emberek / milyen hasonló kifejezéseket javasol a Google

Ebben a folyamatban természetesen segítünk, nyugodtan keressenek elérhetőségeinken:
06 (70) 402 0000